Lees pagina voor

Inkoop en aanbestedingen

In juni 2022 is het inkoop- en aanbestedingsbeleid (Deze link gaat naar een externe website) van de Gemeente Druten vernieuwd. Wij hebben nu een centraal ingericht inkoopteam. Dit team houdt zich bezig met inkoop, contractbeheer en contractmanagement. Het nieuwe inkoop- en aanbestedingsbeleid maakt het inkoopproces begrijpelijk. Het beleid heeft doelstellingen, uitgangspunten en kaders waarbinnen de inkoop van werken, leveringen of diensten in de gemeente Druten plaatsvindt.

Bent u ondernemer en geïnteresseerd om in opdracht van de gemeente Druten te werken? Laat dan uw gegevens bij ons achter. U bent dan bij ons bekend en wij kunnen contact met u opnemen voor een offerte. Let op: Dit betekent niet dat wij ook echt contact met u opnemen. Dat hangt natuurlijk af van de vraag naar uw diensten of producten.

Formulier interesse aanbestedingen gemeente Druten (Deze link gaat naar een externe website)

Openbare en Europese aanbestedingen maakt de gemeente Druten bekend op de website van TenderNed (Deze link gaat naar een externe website). Voor andere (vaak kleinere) opdrachten zoekt de gemeente Druten zelf contact met ondernemers.