Compliment of klacht over de zorg
Graag horen wij wat uw ervaringen met het sociaal team zijn. Bent u goed geholpen? Of bent u niet tevreden? Met uw ervaringen kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Tevreden?
Bent u goed geholpen door het sociaal wijkteam? Dan horen wij dat graag! Van de goede voorbeelden leren we wat u belangrijk vindt. U kunt bellen naar 088 432 74 32. Bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 15.00 uur
Ontevreden?
Voelt u zich niet goed behandeld door de wijkteam medewerker die u geholpen heeft? Dan kunt u contact opnemen met de klachtencoördinator van de gemeente Druten.
Heeft u van de gemeente een beschikking ontvangen en bent u het niet eens met de toegekende hulp of ondersteuning? Dan kunt u bezwaar maken tegen de beschikking. Meer informatie over bezwaar vindt u op de pagina bezwaar maken.
Voelt u zich gediscrimineerd? Meld dit bij Vizier (Deze link gaat naar een externe website)
Klacht over zorgaanbieder?
- Heeft u een klacht over een zorgaanbieder? Dan kunt u uw klacht melden bij de aanbieder waar u een klacht over heeft.
- Daarnaast kunt u een melding doen bij het Regionaal Meldpunt Zorg (Deze link gaat naar een externe website). Het Regionaal Meldpunt Zorg is er voor inwoners, zorgverleners en medewerkers van buurtteams die (vermoedens van) fraude, financiële fouten, kwaliteitsproblemen of een ongewenste werkwijze van zorgorganisaties willen melden.
- Klachten over jeugdzorg kunt u melden bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (Deze link gaat naar een externe website) (AKJ).